כנס ראשון מסוגו בענף מיזוג האוויר בישראל נערך סמוך לראש השנה האחרון בהשתתפות מעל 120 נציגים ועובדים בתחום. המטרה – הסדרה וסטנדרטיזציה של הענף והיכרות מעמיקה של העוסקים בו עם מיטב החידושים, השירותים והמוצרים החדשים בתחום.
התאחדות מתקיני מיזוג האוויר בישראל בהובלתם של הנשיא, אלי מתיתיהו והמנכ”ל, יובל בריק, קיימה ב-17 בספטמבר כנס ראשון מסוגו בחסותה של חברת טויטופלסט. הכנס נערך במתחם סינמה סיטי גלילות ובמסגרתו הוצג קו המוצרים המעודכן והחדשני מבית טויטופלסט בחלל תצוגה מרשים ובנוכחות נציגי החברה ששמחו להסביר ולהדגים אודות המוצרים החדשים. כמו כן נכחו נציגי חברות המציעות שירותים תומכים לענף מיזוג האוויר ובכלל זה שירותי השכרה והחכרת רכב ושירותי ייעוץ ארגוני לחברות ועצמאים בתחום.

במהלך הכנס ולאחר ההתכנסות וארוחת הבוקר, נשאו דברים נשיא ומנכ”ל ההתאחדות, חבר הכנסת מיקי זהר וכן מנכ”ל ובעלי טויטופלסט, מר ישראל טויטו. הדוברים סקרו את ההתפתחויות המשמעותיות שחלו בתחום בעשורים האחרונים והתייחסו לעתיד הענף והצורך בבניית מסגרות הכשרה ייעודיות והקניית סטנדרטים מוסכמים ומוקפדים הנוגעים לעבודה בענף זה.

מאז היווסדה בשלהי שנות ה-80′ חתרה טויטופלסט לבניית שפה משותפת לעובדים והחברות בענף ויצירתם של סטנדרטים אחידים ומוסכמים לעבודה בתחום מתפתח זה. ברבות השנים תרמה החברה רבות למען מטרה זו והצליחה להוביל את הענף להתמקצעות תוך שמירת הקשר עם כלל העוסקים בתחום וסנכרון מתמיד עם צרכיהם והמשוב שהביאו מהשטח.

הכנס החגיגי שהתקיים בסינמה סיטי הדגיש את הצורך של הענף להמשיך ולפתח את הסטנדרטים הרצויים בו, לסמן מטרות משותפות ולחתור למקצוענות ומצויינות בתחום מיזוג האוויר בישראל. התכנסותם של מתקינים, נותני שירות וספקים היקפיים בענף מיזוג האוויר תחת קורת גג אחת מהווה הזדמנות חשובה לחלוק דעות ועמדות ולהתכנס סביב אג’נדה משותפת ומוסכמת שתשרת לשנים ארוכות את הענף.

חברת טויטופלסט שפרסה את חסותה על האירוע, תשמח לתמוך וליזום התכנסויות ואירועים גם בעתיד הקרוב לטובת כלל הענף והעוסקים בו.